پنجشنبه ۰۶ مرداد ۰۱ | ۰۹:۲۱ ۲ بازديد
زماني شما در بين دو برگه از تگ Hreflang استعمال سئو در مشهد ميكنيد در واقع آنان را صفحاتي با اعتبار يكسان و جايگزين يكديگر در لهجههاي متفاوت معرفي ميكنيد. ولي با استعمال از تگ كنونيكال به گوگل اعلام ميكنيد يكي صفحه هاي نامعتبر بوده و ديگري اعتبار دارااست. در شرايطي كه در يك كاغذ هم از تگ Hreflang و هم از تگ كنونيكال استعمال فرماييد، گوگل را به شدت حيران مي كنيد.
تودهبندي
تگ Hreflang، برچسبي ميباشد كه براي معلوم كردن گويشهاي متعدد يك كاغذ به فعاليت ميرود. اين فعاليت سبب ساز ميگردد گوگل براي هر استفاده كننده، صفحه ها را به گويش خودش اكران دهد. استعمال از اين تگ براي وبسايتهاي چندزبانه بسيار كاربردي ميباشد، البته كليه وبسايتها مي بايست از آن به كار گيري نمايند.