تازه بودن محتوا و آناليز رقابتي

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

تازه بودن محتوا و آناليز رقابتي

۲ بازديد

خواننده گان با تلاوت محتواي تكراري خسته سئو در مشهد مي گردند، نو بودن معمولا به محتوايي تازه و جديد در وب سايت شما اشاره دارااست. حتي مي بايست بالاتر از آن هم پيش رفت؛ به عبارت ديگر شما مي بايست ايده‌هاي منحصر به فرد به شخصي را ارائه دهيد. چه‌طور مي بايست اينكار را ايفا دهيد؟


با ساخت‌و‌ساز تجزيه و آناليز قابل رقابت كه بخشي از استراتژي محتواي بهينه سازي شماست. براين اساس اصلي ميباشد كه محتواي جديد ياور با ارزيابي (تجزيه و چك) قابل رقابت ارائه نمائيد. به هر وبسايت بهينه سازي يا اين كه ديجيتال ماركتينگ مراجعه‌نماييد و تجزيه و ارزيابي نماييد به چه شكل محتواي رقابتي و جديد در آنجا وجود داراست و اين عمل قادر است طرز خير براي وب سايت به غير از لغات كليدي باشد. هر هنگامي كه ميخواهيد نصيب جديدي از محتوا را بنويسيد نگاهي بياندازيد كه رقباي شما چه كاري اجرا مي دهند و در حيث بگيريد چه‌گونه مي توانيد آن را به يك سود تبديل نماييد. البته به حافظه داشته باشيد كه ويرايش، بازنويسي و فعاليت بر روي مسئله مشابهي كه رقبا از آن به كار گيري كرده‌اند نحوه خير و خوبي وجود ندارد و به شما به هيچ عنوان ياري نخواهد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد