چگونه Rich Snippet به محتواي سايت شما اضافه مي‌شوند؟

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي سئو مي پردازيم.

چگونه Rich Snippet به محتواي سايت شما اضافه مي‌شوند؟

۲ بازديد

ستاره‌دار كردن داده ها موردنياز سئو در مشهد وجود رايا پارس ندارد ahrefs كه به هر محتوايي اضافه شوند هر يك سري داشتن محتواي ستاره‌دار امداد مي‌نمايند تا نتيجه ها خوب در موتور كاوش ظواهر شوند. براي ستاره كردن شيت مي‌اقتدار با به كار گيري از Microdata به وسيله كدهاي HTML محتواي صفحه ها را ليبل گذاري كرد. ستاره‌دار كردن صفحه هاي در گوگل به وسيله RDFa يك كدام از ديگر از شيوه هاي مطلوب ميباشد كه با به كارگيري از كدهاي RDFa صفحه هاي مي‌اقتدار شيت‌هاي ساخت وب سايت را ستاره‌دار كرد.


براين اساس در‌صورتي‌كه دارنده سيستم استدلال وردپرس نيستيد مي بايست به طور دستي اين كدها را وارد فرمائيد. گوگل روش افزودن Rich Snippet را به سايت يادگرفتن داده ميباشد. شما ميتوانيد در‌اين فراگيري نوع اسنيپتي را كه ميخواهيد تعيين كرده و آيين نامه‌هاي آن را دنبال فرماييد. همينطور گوگل دارنده ابزاري براي آزمايش اين داده ها ميباشد كه مطمئن گرديد به صحت كدها را وارد كرده‌ايد. اما موتورهاي كاوش نياز به بازه وقتي دارا‌هستند تا اين داده ها را از سايت شما بگيرند و تغييرات تازه را در حاصل خويش نماد دهند كه قادر است يك‌سري هفته ارتفاع بكشد. خوشبختانه براي وب سايت هايي كه بر پايه ي وردپرس مي باشند افزونه‌هاي مختلف در دسترس براي تشكيل داد وجود داراست كه پاره اي شغل را آسانتر مي‌نمايد و مشتمل بر All-in-One-Schema.org ميباشد كه بايستي آن را نصب و فعال نماييد. البته مي توانيد اين افزونه‌ها را به طور دستي با به كارگيري از كد HTML هم باطن محتوا اضافه فرماييد كه اما حتي براي اشخاص مجرب هم ايراد ميباشد.
توده‌بندي
ريچ اسنيپت خصوصيت ميباشد كه گوگل به بعضي نتيجه ها كاوش اضافه مي‌نمايد و از روش آنها داده ها بيشتري را به يوزرها خويش اكران ميدهد. با امداد اين خصوصيت ميتوانيد از جمله بها يك جنس را در به عبارتي شيت حاصل كاوش اكران داده و نرخ كليك وبسايت خويش را بالا ببريد. براي فعال كردن اين خصوصيت در صفحه ها سايتتان مي بايست داده‌هاي ساختاريافته مطلوب براي هريك از صفحه هاي را فعال فرماييد. آنگاه گوگل در مواقع مطلوب آنها‌را در نتيجه ها كاوش اكران ميدهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد